Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2014 22:17 - Удивителен Непукизъм
Автор: slaveofreedom Категория: Други   
Прочетен: 1173 Коментари: 2 Гласове:
2



Уат д фък ?! Въпреки че не е по обикновените ми теми трябва да го споделя. От няколко дни ме удари безграничен непукизъм :D. Незнам дори защо се смея и нещо ми става. От както вече си живея весело не ми пука за нищо :D. И очудващото в случея е че не ми пука , за това че не ми пука. Та така . Ай донт гив а деъм ми е темата. Живота стана с пъти по хубав . И сега е време за съвет. Той се състои от една проста стъпка. Бъдете като мен и не гледаяте идиотите и всички които ви дразнят мамка му . Сега и метеор да ме блъсне по картуната пак ще му се изсмея и ще се радвам на живота.и БУМ СЕГА НАПИСАХ НА БЪРЗО ЕДНА ГЛУПОСТ ЗА ДА ВИ НАПОМОНЯ ЧЕ ОЩЕ ПИША скоро ще си дам почивка и мисля скоро да ви напиша още Един два листа глупости . Чао за сега :D !!! Дрингел !!!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slaveofreedom - ДА
09.01.2014 22:50
rumyn написа:
само чета , и не пиша. обучавам се, наслаждавам се. но не отварям тези дето знам че са гадини.

Така трябва те си павят квото знаят а ние непукистите с дъним на весела вълна !! :D
цитирай
2. rumyn - извинявай че се изстрих!
18.03.2014 11:16
но това си е част от непукизма.
кой чел, чел! кой блял, да не е блял!
много хубаво ми става когато изчистя пространството от себе си :)
тъка няма начин някой непознат да се рови в мислите ми.
а установих че тук като го изстрия не излиза в гугала по - вече.
:))))))))))
и това след време ще го... унищожа :)
хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slaveofreedom
Категория: Други
Прочетен: 15334
Постинги: 7
Коментари: 5
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930