Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2013 00:01 - Срам ?!
Автор: slaveofreedom Категория: Други   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 17.12.2013 00:04


Както всеки нормален човек и аз обичам Родината си. Но ето и како установих днес...
...Много хора които срещнах и наблюдавах честитяха всеки един национален празник , празнуваха го и много се въодушевяваха. До тук добре... Когато обаче не беше празник започваха да бълват глупостите от сорта на "Ние обичаме страната си но ни е срам от нея." Това е първият пример който ме отврати. Как обичаш нещо от което се срамуваш ?! Тези хора могат с часове да бълват глупости защо се срамуват от Отечеството. Всъщност тези часове са изпълнени с обиди към хора и упрекване, което показва че те дори не правят  разлика между Народ и Родина .Но това е само пример. Друг такъв е "Срам ме е от родителите ми." Какво подяволите говориш - срам ли те е от тях когато те хранят мамка му? Тези два примера само показват колко неистински е срамът на хората. Затова засегнах тази тема. Срамът е нещо измеслено от "ВИСШЕСТОЯЩИТЕ" за да оправляват по лесно овцете които им се връзват. Затова имам и послание към вас - Моля ви не се срамувайте ,или поне не напразно. Срамът е плюнка в лицата ни която ни разделя - на "готини" и "загубеняци" на което аз плюя. Срам ни е да заговорим някой само защото се е качил в облаците - мамка му това не го прави нещо велико. Това ми е на душата. Изразих го и се надявам да плюете на срама и на всички надувки които го използват срещу нас.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slaveofreedom
Категория: Други
Прочетен: 15312
Постинги: 7
Коментари: 5
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930